سئو سایت بین المللی

سئو سایت بین المللی (International SEO) چیست؟

سئو سایت بین المللی به فرآیند افزایش رتبه وب سایت و میزان بازدید در نتایج جستجوی گوگل برای زبان‌ ها و کشورهای مختلف می‌ گویند. سئو بین المللی به کسب‌ و کارها اجازه می‌ دهد تا با محتوای خود مخاطبان را در سطح بین‌ المللی جذب نمایند. موتورهای جستجو با استفاده از این سئو به راحتی قادر هستند کشورهایی که مایل می‌ باشند را مورد هدف قرار دهند. در واقع با استفاده از تکنیک سئو خارجی یا بین المللی، زبان‌ های زیادی را برای تجارت استفاده می ‌کنید و این زبان ‌ها توسط موتورهای جستجو به درستی تشخیص داده خواهند شد.

  • تفاوت بین سئو عادی و سئو بین‌ المللی

سئو سایت‌ های تک زبان ساده‌ تر از سئو بین‌ المللی است. سئو عادی معمولا بر مشاغل کوچک یا وب‌ سایت‌ های فردی متمرکز است و شامل بهینه سازی یک وب‌ سایت یا تعداد کمی از وب‌سایت‌ها برای بهبود رتبه‌ بندی و ترافیک جستجوی گوگل است. تکنیک های سئو عادی آنقدر پیچیده نیستند که شامل مدیریت یک وب‌ سایت یا چندین وب‌ سایت مرتبط می‌ شوند. با این حال، سئو سایت بین‌ المللی در مورد رتبه‌ بندی وب‌ سایت شما در تمام کشورها و زبان‌ هایی است که می‌ خواهید هدف قرار دهید.

 

 

  • عوامل موثر بر سئو بین المللی

عوامل متعددی بر سئو بین المللی تاثیر می‌ گذارند و تلاش‌ های سئوی شما را جهت می‌ دهند. در زیر مهم ترین عواملی که بر سئو بین المللی سایت تاثیر می‌ گذارند را توضیح می‌ دهیم.

1. نظرات مشتریان

نظر مشتریان در وب سایت شما یا در سایت‌ های نقد و بررسی محلی، تاثیر مثبت یا منفی بر تلاش‌ های سئو شما دارند. نظرات بهتر به معنای ارتباط بهتر با کلمه کلیدی اصلی شما است و در نتیجه باعث افزایش دیده شدن محتوای شما می‌ شود.

2. سازگاری با موبایل

پاسخگو بودن سایت شما در گوشی موبایل نیز برای رتبه‌ بندی کلی جستجو مهم است. در نتیجه، یافتن یک شبکه توزیع محتوا (CDN) که یک وب سایت درجه یک بدون توجه به اینکه کاربران در کجای جهان قرار دارد با ارزش است.

 

3. ابزار Google My Business Account

ابزار Google My Business Account به رشد سئو شما کمک می‌ کند؛ چرا که این روش نقطه شروعی است که گوگل به دنبال داده‌های جغرافیایی و زبانی در سایت شما باشد.

4. لینک‌ سازی

هرچه تعداد لینک‌ های بیشتری از منابع بین‌المللی به سایت شما بازگردد، بهتر است. همانطور که در بالا ذکر شد، نوشتن محتوا برای وبلاگ‌ های محلی یا ارتباط با اینفلوئنسرها ایده خوبی است تا لینک‌ها را به وب‌ سایت خود بازگردانید.

  • هدف از اجرای سئوی بین الملل چیست؟

سئو بین المللی، برای همه سایت ها کاربرد ندارد. عموما سایت ها و کسب و کار ها از لوکال سئو برای افزایش رتبه سایت خود استفاده می کنند. سئو داخلی سایت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و به صورت کلی، برای یک کسب و کار الزامی است. یک کسب و کار، مشتریان زیادی را از داخل کشور داشته و به همین خاطر باید سئو داخلی قوی داشته باشد. اما برای کسب و کار هایی که از سئو بین المللی استفاده می کنند، هدف از اجرای این کار چیست؟ برای انجام سئو بین المللی، هدف را بر این موضوع می گذارند که بازدید کنندگان زیادی را از کشور های مختلف می تواند داشته باشد تا علاوه بر بالا رفتن آمار بازدید سایت، فروش زیاد شود. اینکه کدام کشور ها از یک سایت بازدید می کنند با توجه به نوع سایت و محصولات و خدماتی که ارائه می شود، متفاوت است.

 

سخن پایانی

سرمایه گذاری در سئو بین‌المللی به شرکت‌ها کمک می کند تا حضور خود را در بازارهای آنلاین تقویت کنند و به مخاطبان جدیدی دست یابند. با شناسایی کلمات کلیدی که بیشترین سهم از ترافیک صفحه را دارند، از به روزرسانی صفحات بعدی بیشتر آگاه شوید و سرمایه‌گذاری‌ های لازم را روی کلمات کلیدی دیگر انجام دهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *