وب سایت فروشگاه پانیذ اسپرت
طراحی حرفه ای و منحصر به فرد...
مخصوص پروژه‌ های خاص...

فروشگاه پانیذ اسپرت با تنوع بالای محصولات و کیفیت برتر خدمات، به عنوان یک مقصد اصلی برای علاقمندان به انواع ورزش‌ های رزمی شناخته می‌ شود. پانیذ اسپرت انواع لوازم و تجهیزات مورد نیاز برای ورزش‌ های رزمی از جمله کیک‌ باکسینگ، موئای تای، جودو، ووشو، تکواندو، کاراته،نینجوتسو سایر ورزش های رزمی و… را ارائه می‌ دهد و با تیم فروش مجرب و حرفه‌ ای، به مشتریان خود خدمات مناسب و راهنمایی کامل را ارائه می‌ کند.

گروه فرهنگی ورزشی پانیذ مرکز تهیه، تولید و توزیع فیلم، کتاب، لوازم و تجهیزات آماتور حرفه ای ورزشی است. این فروشگاه با سریع ترین روش های ارسال به سراسر ایران محصولات خود را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. با افزایش روز افزون استفاده از فضای مجازی درجهان، فروشگاه پانیذ اسپرت نیز برای فراهم نمودن خریدی آسان و صرفه جویی در وقت، امکان خرید اینترنتی با ارسال را فراهم نموده است.

تا مشتریان بتوانند با اطمینان خاطر و بدون هدر رفت زمان و امکان مقایسه محصولات به شیوه ای آسان، کالای مورد نظر خود را از سراسر کشور تامین نمایند همچنین امکان معرفی بهتر و بررسی تخصصی محصولات را با استفاده از طراحی وبلاگ به مشتریان و علاقه مندان عزیز فراهم نموده ایم. علاوه براین مشتریان وعلاقه مندان عزیز می توانند با مراجعه به سایت  وصفحه با جدیدترین و به روزترین محصولات ما آشنا وازکیفیت و قیمت محصولات مطلع گردند.

این وب سایت به طور موفقیت‌ آمیز توسط شرکت فناوران فرتاک فاتح طراحی شده است.