معرفی بهترین افزونه های امنیتی وردپرس-

معرفی بهترین افزونه های امنیتی وردپرس

افزونه امنیتی وردپرس از وب سایت شما در برابر بدافزارها، حملات BRUTE FORCE و تلاش های هک محافظت می کند. افزونه های امنیتی برای جلوگیری از حملات و ارائه گزارش های امنیتی کامل برای سایت وردپرس شما طراحی شده اند. در این مقاله، به معرفی بهترین افزونه های امنیتی وردپرس که می توانید برای محافظت از وب سایت خود استفاده کنید، می پردازیم.

هر زمان که بخواهید می توانید سایت وردپرس خود را از نظر نقض امنیتی اسکن کنید. با این حال، تمیز کردن یک سایت وردپرس هک شده بدون کمک حرفه ای می تواند برای کاربران غیر فنی دشوار باشد.برای جلوگیری از هک شدن، باید بهترین روش های امنیتی را برای محافظت از وب سایت خود دنبال کنید. ما آنها را در یک راهنمای امنیت وردپرس گام به گام و آسان برای مبتدیان گردآوری کرده ایم. یکی از مهم ترین مراحل برای ایمن سازی سایت وردپرسی خود استفاده از افزونه امنیتی وردپرس است. این ها افزونه هایی هستند که به شما کمک می کنند امنیت وردپرس را سخت تر کنید و در عین حال حملات brute force را در وب سایت خود مسدود کنید.

معرفی بهترین افزونه های امنیتی وردپرس

 

 1. Wordfence Security

با بیش از 4 میلیون بارگیری تا به امروز، افزونه وردفرنس یکی از بهترین افزونه‌های امنیتی وردپرس محسوب می‌شود. این افزونه دارای ابزار اسکن رایگان است که به شما این امکان را می‌دهد تا فایل‌های اصلی، فایل‌های افزونه، فایل‌های قالب، پست‌ها و نظرات و همچنین آدرس‌های اینترنتی نادرست و هرزنامه را بررسی کنید. وردفرنس این اسکن‌ها را به صورت منظم و خودکار انجام می‌دهد و در صورت شناسایی تهدید، آسیب‌پذیری یا فایل خراب به شما هشدار می‌دهد. نسخه رایگان افزونه شامل یک فایروال وب‌سایت برای دور نگه داشتن ربات‌ها از سایت شما است. بر خلاف اکثر افزونه‌ های امنیتی که فقط یک فایروال را در نسخه پریمیوم خود ارائه می‌دهند، نسخه رایگان پلاگین همچنین شامل محدودیت‌های تلاش برای ورود به سیستم برای متوقف کردن حملات بروت فورس و نظارت بر ترافیک زنده است.

معرفی بهترین افزونه های امنیتی وردپرس

 

2. Sucuri Security

افزونه Sucuri Security در دو نسخه رایگان و پولی ارائه می شود. بسیاری از سایت های تحلیل گر، این افزونه را یکی از برترین افزونه های امنیتی وردپرس می شناسند. افزونه Sucuri Security توانایی بررسی وضعیت امنیت سایت از جوانب مختلف را دارد. این پلاگین منجر می شود تا ترافیک ناشی از عملکرد ویروس و بد افزار ها کاهش یابد. برای دستیابی به این هدف، افزونه امنیت مذکور از CloudProxy استفاده می کند تا با اسکن بدافزار ها بار ورودی به سرور را کاهش دهد.

به صورت کلی نسخه رایگان می تواند گزینه قابل قبولی باشد اما برخی از افراد به دنبال آن هستند تا این افزونه را با فایروال خود مرتبط سازند یا اسکن بدافزار را مکررا تکرار کنند. در این موارد نسخه پولی افزونه مذکور پیشنهاد می شود. افزونه امنیت وردپرس فوق توسط شرکت Sucuri ارائه شده است. این شرکت به صورت تخصصی بر روی امنیت سایت ها فعالیت می کند.

 

معرفی بهترین افزونه های امنیتی وردپرس

 

3. iThemes Security

وقتی از بهترین پلاگین‌ های امنیتی وردپرس سخن به‌ میان می‌ آید، قطعا نمی‌ توان از iThemes Security چشم‌ پوشی کرد. این افزونه جزو گزینه‌ های کاربرپسند فهرست حاضر است؛ تا جایی که تقریباً همه کاربران با هر سطح دانشی، می‌ توانند تنظیمات آن را انجام دهند. برخلاف سایر افزونه‌ های امنیتی، این پلاگین به شما امکان می‌ دهد که صفحه داشبورد را ویرایش کنید تا فقط اطلاعات ضروری‌تان را ببینید. نکته دیگر اینکه داشبورد iThemes Security داده‌های مربوط به بدافزارها، کاربران ممنوعه، حملات Brute force و… را نشان می‌ دهد.

معرفی بهترین افزونه های امنیتی وردپرس

 

4. WP Activity Log

یکی از بهترین افزونه های امنیتی WP Activity Log می باشد. افزونه‌ WP Activity Log یک ناظر حواس جمع برای وب‌ سایت‌ های وردپرسی شماست. تفاوت این پلاگین امنیتی با سایر همنوعان خود این است که امکانات متفاوت را در کنار هم ارائه نمی‌ کند، بلکه روی یک هدف تمرکز می‌ کند که این هدف همان نظارت روی تمام آمد و شد ها و فعالیت‌ هایی است که در وب‌ سایت رخ می‌ دهد. به همین دلیل اگر شما بیشتر از یک سایت وردپرسی داشته باشید که چندین کاربر در هر کدام از آن‌ها فعالیت می‌ کنند، افزونه امنیتی WP Activity Log انتخاب خیلی خوبی برای شماست چرا که این پلاگین امنیت وردپرس، نماینده شما برای زیرنظر گرفتن همه‌ چیز در وب‌ سایت‌ های مختلف خواهد بود.

معرفی بهترین افزونه های امنیتی وردپرس - 4. WP Activity Log

 

5. Malcare

همانطور که از نام آن مشخص است، این افزونه برای کسانی طراحی شده است که به دنبال یک پکیج کامل برای تامین امنیت سایت خود می باشند. این افزونه که با آنالیز بیش از ده ها هزار سایت وردپرسی ساخته شده است، امنیت سایت ها را با استفاده از چندین لایه امنیتی تامین می کند. قابلیت بارز این افزونه شناسایی فایل های مخرب پنهان در کم ترین زمان است تا قبل از اینکه سایت شما توسط گوگل در لیست سیاه قرار گیرد، فایل های مخرب را پاکسازی نمایید. با توجه به اینکه این افزونه دارای دقت بالایی می باشد در اکثر بررسی ها اشتباهی در شناسایی رخ نمی دهد.

معرفی بهترین افزونه های امنیتی وردپرس - 5. Malcare

 

سخن پایانی

ایمن سازی سایت وردپرسی اولویت بسیار بالایی دارد و بدون استفاده از پلاگین های امنیتی انجام این مورد بسیار دشوار خواهد بود. عدم توجه به مبحث امنیت سایت یک اشتباه بزرگ است. محتویات سایت شما حاصل زحمات شما و همکارانتان می باشد و از بین رفتن آن در مدت چند دقیقه بسیار ناراحت کننده خواهد بود. اولین قدم برای افزایش امنیت سایت وردپرسی، نصب یکی از پلاگین های امنیتی است. افزونه های که پیش تر در این مقاله بودند بسیار قدرتمند می باشند و از بهترین افزونه های امنیتی وردپرس هستند. از این جهت امنیت سایت شما را در برابر بدافزار ها و حملات افزایش می دهند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *